S K A R B Ø V I K    I D R E T T S F O R E N I N G

alfrnesset          tafjordkraft          coop          rongve          smp

Neste kamp

Ukens kampsponsor

Årsmelding sesongen 2012

Gutt 9 år

G8-2012

Trener (e): Tron Resnes

Oppmann: Martijn Van Lonkhuizen (sluttet etter sommer)

Deltagelse på cuper:

Møre Cup

Tafjord Cup (vår og høst)

Hessa Cup

Tare Cup

4 miniturneringer (hvor vi var arrangør for en av de)

Resyme for sesongen 2012:

Vi trente inne på Aspøy skole fram til april -12. Siden den gang har vi trent sammen med G08 laget to ganger i uken på Siffen, Dette har fungert helt utmerket og guttene har vist stor sportslig men også sosial framgang. Opplegget som vi har kjørt vil bli videreført også for 2013 sesongen og med totalt fire trenere disponibelt er vi i en gunstig situasjon med tanke på sykdom osv. i forhold til trenere.

G09 har stort frafall av spillere siden januar 2012. Noen nye har kommet til, men heldigvis låner vi spillere fra G08. Dette har vært en stor suksess og guttene spiller flott fotball og har gode resultat både i serieturneringer og cuper. Hessa cupen ble gjennomført uten tap.

SIF G08 består nå fem spillere som trener fast med laget. I tillegg låner vi en spiller fra G11 (som er 10 åring) og to til tre spillere fra G08 alt etter behov. Sist trening fikk vi en ny spiller (ikke innmeldt) og jeg har også fått signaler om at der kan komme en til.

Veien videre:

Vi vil fortsette det gode samarbeidet med G08 og legger opp til to treninger inne og svømming annenhver uke.

Hilsen

Tron Resnes